22 januari 2011

ÄLSKLINGEN

Igår
Älsklingen skulle ju då träffa mig i stan efter att jag varit klart med maja och elin på satn då och att vi sen skulle ta buss till bure, men det var ju då en massa strul osv osv. Men som tur så löste det dig tillslut och det är jag glad för. Så jag, joakim och maja tog bussen kvart över sex till bure, sen så när vi var där hoppade maja av vid sig sen for jag och joakim till byn då och visste inte vad i skulle göra sen typ direkt komme jim så vi var med han då, sen gick vi till gluggen med jim och hjalmar. Hade faktiskt ganska roligt där ett tag sen vart de bara dryygt. Vi for hem vig nio halv tio nånting sånt. När vi komme hem så gjorde vi mackor i järnet, men vart mätt som fan efter typ halva så. Senare nån gång gick vi och la oss och somnade till Smala sussie.


Idag
Jag vaknade vid nio sen väkte jag Jaokim vid elva nån gång. Vi gjorde väl inte så jätte mycke idag, tog det väl mest lungt. Såg på Björn Bröder typ så ja, annars äre typ inget förutom att jag varit förjävla grinig och röksugen då men ja.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar