09 januari 2011

NIONDE JANUARI 2011

Är så sjukt trött somnade runt halv sju - sju imorse, sovde till tolv - ett nånting sånt.
Sen låg vi bara och latade oss i sängen med en film igång, gick och käka sen tillbaks i sängen med e film på! Men de var mysigt att ta de lite lugnt ändå. Fick hämtning vid fyra, så då åkte jag hem sen hjälpte jag till med maten osv!

Undrar om jag kommer att somna jätte tidigt ikväll eller jävligt seent inatt?, har redan hunnit tjuv-sova i cirka tio minuter, men det gav ju inte så mycket. Känner i kroppen att jag är helt slut och som avslappnad eller vad fan man nu ska säga haha, men man känner ju av att man sovit för lite iallafall! Får väl se sen om de blir att jag slocknar eller är vaken tills jag ska upp imorgon typ?





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar