12 januari 2011

THIS TIME

Har varit hemma ett tag nu, väntar på att mammi ska sluta jobba och komma hem så vi kan laga middag för jag är jätte hungrig! Skolmaten gjorde ju inte precis mig mett (fattar inte att jag tryckte i mig den där skiten!?) Slutade tio över två idag, det var skönt som fan att komma hem!

Sitter och spelar farkle på fb, har inget annat för mig att göra så det passar ju bra (passar alltid bra!) Har som lite att göra under dagarna undra varför? Kanske för att det mesta är jävulst tråkigt! Ja det beror nog kanske på det. Eller att jag sover så jävla dåligt på nätterna och vill inte göra nåning typ? Jag vet inte men skitsamma!


Hela dehär inlägget kändes sjukt meningslöst eftersom jag inte har nånting att skriva om!












Ska ta och ängna min "dyrbara" tid åt att se på The Simpsons!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar