11 januari 2011

DET REGNAR INTE

Vakna nyss, har hunnit sova i några timma nu och vaknade med paniken i kroppen och skulle ha datorn (plus att jag var arg för att jag hade somnat) Ska sitta vid datorn nu en liten stund sen ska jag göra te och mackor, sedan upp och se nån film.

For till mormor idag och käkade middag, skulle sedan upp till datorn och ta hem nå nya filmer, och sen med min stora gjädle så har dom inte ett jävla skit på datorn (eftersom den lagt av för några veckor sen) sen så gick det inte ta hem något pogram överhuvudtaget, det fick mig att ge upp...så då var det bara att hitta på någonting annat att göra. Gick ner och spelade tärning med mormor och mammi (det ägde eftersom jag vann, haha näe det var jätte roligt, hade ändå haft kul även om jag inte hade vunnit!) Sen så åt vi en massa frukt och det var jätte gott!!!!

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar