17 januari 2011

VARFÖR SLÅR DU MIG OM OCH OM IGEN?

Var hemma vid halv fyra - fyra idag efter skolan, slog på en film och somnade typ direkt, Riktigt härligt! Är så slut i kroppen och är så arg glad ledsen orolig osv, vet inte varför men jag är som allting men lite upp och ner (jobbigt). Funderar på vad jag ska hitta på just nu?, är ganska sugen på att lägga mig i sängen och sova en stund. Vore ganska så härligt!


Jag funderar på att vara med i en fototävling, tycke att det lät väldigt roligt!
Haha, visst jag kanske inte är bäst på att ta kort men nog kan jag ändå ha en chans att vinna om inte det så kanske jag kan bli femma iallafall. De är ju värt ett litet försök känner jag, vill som hitta på något roligt och det verkar som roligt!
















Blir att ta någon frukt också! Ska bli nyttigare!
Ska gå ner i vikt! Så that's it! (har minskat godis ätandet!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar