10 januari 2011

LOVE AND HOPE

Första skoldagen nu efter lovet, ja den var ju som alla andra skoldagar, jag blir arg, skrattar, somnar på lektionerna, går ut, går in osv! Det är som de som händer när jag är på skolan.
Ingen skillnad alls, förutom en sak som är ny för mig teknik och det verkar vara ett ämne som jag kommer nöta sönder! Jag jobbade med Maja men grejen var att jag lät henne typ inte göra ett piss, haha jag satt där och skruvade och gjorde, hade jätte roligt! Tyckte verkligen om det men jag ska försöka att inte göra allting själv Maja måste ju också få göra nånting! (eller?)


Sitter nu och väntar på att mammi ska komma hem så vi kan göra nudlar att käka, det är nånting som vi oftast brukar äta, det går fort att göra och det är förjävla gott!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar