05 januari 2011

WOK N ROLL!

Mammi beställde med sig mat från Wok n roll på väg hem från jobbet eftersom jag önskade att hon skulle göra det, hade turtur! Det var sjukt jävla gott alltså!
Har hjälpt mammi att städa, skulle få fler nya kuddar till sängen då. Älskar ju kuddar!

Vi for ut och sparkade med Frodo senare, först så flög jag då av sparen eftersom Frodo sprang som en tooook! Så då slog jag i knäet och rumpan, sen på vägen hem så körde vi över min fot med sparken, fifan vad ont det gjorde kan jag ju lååva!
Haha satt på sparken och sa att jag kände hur det fylldes med blod i skon osv..Gick lite över styr där va? Ehja.

Imorgon: kommer pappsen hem, och Frodo kommer att bli jätte glad.
ööh, vet inte vad jag ska göra, kommer nog självklart inte göra ett jävla skit så.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar