31 januari 2011

VOODOLLS :

En dag ska ni bli mina :


 Happymaker Large -

Happymakers är små handgjorda glädjespridare. De tillverkas av ett konstnärskollektiv i Thailand och alla är unika på sitt sätt. Det går aldrig att hitta två Happymakers som är exakt likadana.

Att bära en Happymaker är ett sätt att sprida glädje i tillvaron.
Dregen -

Dregen ger dig tur i kärlek, fiske och spel. Speciellt om du vågar satsa hårt på nummer 13. Ta med din Dregen på konserter och festivaler. Han kommer ge dig den ultimata musikupplevelsen.







Dehär är precis vad jag behöver : glädje och tur!
Varför skulle det inte funka? Jag tror på sådant "trams" (som dom flesta kallar det) men jag tycker inte att det är något trams, vadå det vore väl bra att få lite glädje, och särskillt tur har jag ju inte så himla ofta så det behövs garanterat också!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar