31 januari 2011

SKOLA IDAG DÅ

Sitter med Elin nu på svengelskan (första lektionen) och ja vi gör väl inte så himla mycket men.
Har faktikst saknat att sitta på lektionerna med henne haha, det var ju som så känge sen ju!
Visst jag är inte helt frisk ännu men de skiter jag i just nu för jag vill inte sitta inne hela dagarna är så less det! Vill ju ut och röra på mig nu när jag suttit inne i över en vecka nu så det får ju duga eller nånting sånt!

Lördag/Söndag: Så var jag med Joakim vi gjorde väl inte så mycket tog det lungt som alltid typ (var ju lite sjuk fortrarande) så det vart ju inte så mycket gjort då, det vart som en liten myskväll. Sen så på söndan blev det inte heller så mycket gjort, vi gjorde milkshake jättegott! Sen så låg han i soffan och sov ett tag sen så for han hemm haha typ så!
Har helt enkelt varit en myshelg för mig kan man som säga!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar